söndag 30 juni 2013

Dags att säga hejdå

Nu stämmer den inte längre. Titeln på min blogg. Mitt i livet kanske, Mitt i Sverige ja ungefär, men inte längre Mitt i Asien. Vi har lämnat vårt färgstarka, bullriga, ständigt förändrande Kina bakom oss och avslutat det kapitlet. Jesper stängde sitt Instagramkonto häromdagen och nu är det bloggens tur. Det är dags att vila ut efter äventyret och så småningom börja se framemot nya utmaningar. Bloggens liv i siffror ser ut så här:

358 publicerade inlägg sen starten den 11 april 2012

145 kommentarer skrivna av er

16924 sidvyer, vilket ger ett snitt på 47 besök per inlägg

Det har varit roligt att skriva, sällan har skrivkrampen slagit till trots att jag skrivit i snitt sex dagar i veckan. Vissa gånger har det blivit längre, andra gånger bara en bild. Om högt och lågt, lätt och svårt. Det har varit roligt att ha haft er med på den här resan. Tack för att ni har läst!

Vi ses IRL.....

 

 

1 kommentar:

  1. Hei

    Takk for det dere delte på bloggen. Ønsker dere en god start i Sverige etter flere år i Kina. Det tar lang tid å innstille seg på livet i Sverige. Det tok faktisk flere år før vi virkelig slo oss til ro etter oppholdet i Kunming. Men Kina vil alltid være i hjertet vårt!
    Nå når dere bor nærmere Norge er dere hjertelig velkommen på besøk til Bergen!


    Mange hilsen
    Elin og Audun

    SvaraRadera